FAQ - FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

BESTELLEN

Ik heb geen bevestiging per mail ontvangen.

Je hoort altijd een orderbevestiging te ontvangen. Heb je deze niet ontvangen? Check je spam-box of neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Neem contact met ons op per mail (info@thehappinesscafe.nl) of telefonisch via 040-8437134 (we zijn dagelijks van 09.00 - 16.00 uur bereikbaar). 

VERZENDEN

Wat zijn de verzendopties?

Bij ieder product staat duidelijk aangegeven op welke manier het item kan worden verzonden of opgehaald. Enkele producten zijn enkel voor afhaal bij ons café aan de Nieuwe Emmasingel 9. Sommige items komen in aanmerking voor onze eigen Happiness bezorging. In dit geval staat de leverdag en het tijdsblok erbij vermeldt. Onze postpakketjes, zoals brownies per post & granola gaan via Post NL verzending.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, je kunt alle items afhalen bij ons café aan de Nieuwe Emmasingel 9. Bestel je via de webshop, geef dit dan aan in het opmerkingenveld. Ook kun je ons een mailtje sturen met je pick-upbestelling (info@thehappinesscafe.nl).

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voor alle postbestellingen geldt: voor 16.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden. Behalve op zaterdag & zondag, 

dan verzenden we je bestelling op maandag.

Ik wil een latere verzenddatum kiezen.

Geef in het opmerkingen-veld in je winkelmandje aan op welke dag je je bestelling wil laten verzenden. Let op: we kunnen de afleverdatum niet garanderen bij postverzending omdat we afhankelijk zijn van Post NL. Zij bezorgen bijvoorbeeld niet op zondag, houd daar rekening mee.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je iets besteld dat via postverzending gaat? Wij kunnen qua levertijd helaas niets garanderen, gezien alles via Post NL gaat. Over het algemeen kun je rekening houden met 2-3 werkdagen. Tijdens de corona-periode kan het ooit anders lopen, hier hebben wij helaas geen invloed op. Volg je bestelling via de track&trace code die je ontvangt per mail.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Dat is zeker mogelijk. Stuur ons dan even een mailtje (info@thehappinesscafe.nl). Houd wel rekening met hogere verzendkosten.

 

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan via Ideal. Wil je iets bestellen maar kun je geen gebruik maken van de betaalmogelijkheid in onze shop? Neem contact met ons op per mail (info@thehappinesscafe.nl) of telefonisch via 040-8437134 (we zijn dagelijks van 09.00 - 16.00 uur bereikbaar). 

Kan ik betalen met mijn cadeaubon?

Dit is helaas nog niet mogelijk via de webshop. Stuur ons je bestelling per mail, dan helpen we je via die weg.

RETOURNEREN

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Helaas is het niet mogelijk om onze producten te retourneren. Dit gezien we met verse en huisgemaakte producten op bestelling werken. 

klachten

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wat vervelend! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact met ons op per mail (info@thehappinesscafe.nl) of telefonisch via 040-8437134 (we zijn dagelijks van 09.00 - 16.00 uur bereikbaar). Dan helpen we je graag met een passende oplossing.

andere vraag?

Neem contact met ons op per mail (info@thehappinesscafe.nl) of telefonisch via 040-8437134 (we zijn dagelijks van 09.00 - 16.00 uur bereikbaar). Dan helpen we je graag verder.